شما چه فلزی هستید؟2
رویای رسیدن به عشق
درباره وبلاگ


سلام خوبیین؟؟؟؟؟مرسی از اینکه به وبم اومدین حالا که اومدی یه نظر هم بزار تا بتونم وبم رو بهترش کنم

پيوندها
n i m a allameh
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای رسیدن به عشق و آدرس lovetodream.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 12902
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Mohammad

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 20:14 :: نويسنده : Mohammad
متولدین مهر : مس 
متولدین مهر سودمندی فلز مس را که فلز هم آهنگی آنهاست بازتب می دهند. ازهر گونه بی ادبی و بی نزاکتی تنفر دارند ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد ًنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیادباشد آن را کم می کنند . آنها عاشق مردم هستند ولی از اجتماعات بزرگ بدشان می اید.مانند کبوتران صلح دائم این طرف و آنطرف می روند.و به میانجی گری می پردازند و صلح و صفا برقرار می کنند.انسانهایی بامحبت و دلپذیر هستند ولی گاهی اوقات بداخلاق واخمو می شوند و از دستور دادن به دیگران خوششان می آید. 
متولدین آبان: آهن 
در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ٬ با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهند و رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است. 
متولدین آذر : قلع 
در میان متولدین آذر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که شوخ طبع و بذله گو باشد و همین تعداد اندک نیز که در گفتن لطیفه چنان خام هستند که هیچ کس به آنها نمی خندد. اگر چه متولدین آذر حافظه ای بسیار قوی دارند ولی گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند آنها هرگز نمی توانند دروغگوی ماهری باشند هیچ کس حتی برای یک لحظه نمی تواند دروغ آنها راباور کند. ریا کاری و دروغ گویی اصلا با مزاج آنها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند به زودی دستشان رو می شود . متولدین آذر ٬چه کم رو چه پررو ٬ ر زمینه عشق همیشه آماده اند که شانس خود راامتحان کنند و خود را به آب و آتش بزنند. 
متولدین دی : سرب 
اگر چه فلز درونی متولد دی او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است امااو فردی خجالتی است که روحیه ای لطیف و حساس دارد. متولد دی همه کسانی راکه باعث صعود آنها شده اند بسیار ستایش می کنند . آنها خواستار پیروزی وموفقیت هستند و به سنتها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در شخصیت متولددی همیشه اندکی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو خصوصیت باعث نمی شود که اواز انضباط جدی دست بر دارد . متولد دی به حدی لایق و کارآمد است که به راحتی می توانید زمام امور را به دستش بسپارید. 
متولدین بهمن: اورانیوم 
فلز درونی متولدین بهمن یک فلز حقیقی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود . اورانیوم می تواند موجب انفجارات عظیم وزنجیره ای گردداز همین رو تلاش برای محدود کردن آنها و مجبورساختن شان به انجام کاری مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است .متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگزسعی نمی کند عقیده اش را به شما تحمیل کند. یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی گاهی اوقات به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می رود و دلش می خواهد تنها باشد. 
متولدین اسفند: قلع 
فلز متولد اسفند ٬ آهن ٬ جیوه ٬ طلا و یا سرب نیست بلکه آلیاژی ازفلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهم آمیز بودن این افراد است. آنها قویتر از آن هستند که می پندارید و عاقل تر ازآن که می شناسید ولی تا زمانیکه خودشان راز وجود شان را کشف نکنند ٬ راز آنها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولد اسفند تمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد٬همچنین برای مقام ٬ قدرت و یا رهبری ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز شکیبا ومقاوم است. 
Victory



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت11:23---10 تير 1390
چه قشنگ بود مطلبت.من متولد بهمنم.مطلب درمورد من که خیلی درست بود.مرسی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: